Forum forum klasowe 6 a Strona Gwna forum klasowe 6 a
Forum klasy 6 A
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

pouczanie współpracownika,że powinien zapłacić,to chory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasowe 6 a Strona Gwna -> NASZA KLASA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Sob 18:50, 22 Mar 2014    Temat postu: pouczanie współpracownika,że powinien zapłacić,to chory

ja wtedy przechodzę o obserwacje dziurek od paska od spodni - moim celem jest wydłubać jedną więcej - jak porządnie schudnę - tak może pod koniec lipca. [link widoczny dla zalogowanych] pracuje w trade juz trzy lata jako kierowca i mam jedno zdanie o tej firmie to jest jedna wielka kupa zresztą co ja będe wam mówił sami napewno to wiecie pozdro dla wszystkich dostawców???????????
ja sobie mam zrobić żelowe ale chciała bym wiedzieć jakie są paznokcie jedwabne..
list itp
O przesłankach uznania małzeństwa za zawarte nieważnie mówi prawo kanoniczne.
Wszystko dawało tylko chwilowy efekt, faktycznie dopiero po trychologii i dobraniu odpowiednich preparatów do mojej skóry głowy włosy przestały wypadać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostałam skierowanie na test Ca 125 i USG, sama miałam wykonać test ciążowy.
Cześć dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]
W ogole nie interesuje go gra wstepna.

głupia kłamczucha [link widoczny dla zalogowanych] salon na 2 pułku lotniczego 2 .

5.Bóle, drętwienia i mrowienia mogą promieniować do ramienia, barku i szyi czy wam tez tak masakrycznie wychodza wlosy przy myciu? sa wspaniale pokrecone kiedy je umyje i pozwole wyschnac bez suszarki, ale po kilku dniach nie sa juz takie zachwycajace. ja mam bardzo żle najbardziej to strach przed chirurgiem ale innego sposobu niż operacja to niema Tam ktoś fajne porady umieszcza. [link widoczny dla zalogowanych]
To zalezy od tego jakie masz usta i jakie chcesz miec, bo 1 zastrzyk daje delikatny efekt. Ile dni trwa mniej więcej , do momentu aż chory może cokolwiek koło siebie zrobić? może któraś dziewczyna będzie chciała zaryzykować kupę kasy i swoje włosy (dobrze że odrastają) i pójdzie do was czego nie życzę nikomu po wstępnej analizie: Makijaż może tylko pomóc, ale nie zmieni całej twarzy. ale nigdy nie spotkałam się z takim profesjonalizmem, miłą obsługą, rewelacyjnymi usługami co w salonie Unikat-Studio na ul. Jestem z Wałbrzycha.
Moze poprostu sa zacofani i lubia nadal ciac miesko Wiec do rzeczy powiedz ile take klamry kosztuja?
4,5 kg
cześć !
K :
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasami uda sie znalesc na niego jakas promocje ( np teraz w makro w Krakowie) i kosztuje ponizej tysiaka ale ...
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli udalo by sie zrobic jutro to szans na wyjscie w czwartek jest


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum klasowe 6 a Strona Gwna -> NASZA KLASA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin